Genel Nitelikler ve İş Tanımı
İş Tanımı
Müşterilerden gelen Yedek parça taleplerini planlamak ve gerçekleştirmek,
Teknik servis yöneticisi ve şefine sorumlu olduğu konularda rapor vermek,
Teknik servis bünyesinde sorumluluğu alanındaki geliştirmeleri ve ihtiyaçları tespit etmek ve Teknik Servis Yöneticisi ve Şefi ile paylaşmak,
Yurtdışı Yedek Parça ihtiyaçlarının zamanında eksiksiz ve en doğru şekilde karşılanması için gerekli koordinasyonun ve yönlendirmesini sağlamak,
Gelen yedek parça taleplerini direk işleme almadan önce müşteriden parçaların doğruluğunu teyit etmek,
Yedek parça hizmetleri kapsamında ihtiyaçların tespit edilmesi ve gerekli aksiyonların alınması,
Teknisyenlerin sahadan gelen parça taleplerine gerektiğinde destek vermek,
Depodan talep edilen yedek parçaların takibinin yapılması,
Yedek parçalara ait gerekli evrakların sisteme girilmesi ve raporlanması,
Günlük gelen yedek parça taleplerine, depo ve gerekli birimler ile organizasyonu sağlamak,
Servis teknisyenleri, müşteri, depo, Ar-Ge, üretim arasında yedek parça ile ilgili koordinasyonu sağlamak,
Müşteriler ile yedek parça ve teknik destek konularında irtibata geçmek, telefon, WhatsApp ile destek olmak ve/veya mail ile destek vermek,
Sorumluluğundaki işleri zamanında ve kaliteli yapmak ve yapılmasını sağlamak,
Yılmaz Makine A.Ş.’nin üretmiş ve satmakta olduğu makinelerin müşteriler tarafından gelen yedek parça taleplerini alarak ERP sistemine girmek,
Yılmaz Makine A.Ş.’nin üretmiş ve satmakta olduğu makinelerin yedek parçalarının göndermeden önce ve gönderimi sonrası ürünlerin doğruluğu konusunda müşteriden teyit almak,
Firmayı telefonla arayan veya WhatsApp’tan yazan müşterilere yanıt vermek ve gelen maillere cevap vermek,
Yurtdışından yedek parça için gelen müşterilerin taleplerini karşılamak, satışını yapmak ve sonrasında faturasını keserek tahsilatını yapmak,
Gerçekleştirilmiş olan yedek parça hizmetlerini raporlamak ve ERP sistemine girişini gerçeğe uygun şekilde yapmak,
Gerektiğinde departman içi toplantılara katılmak,
Teknik servis uzmanı arkadaşların ihtiyaç duydukları parçaları fabrikadan temini konusunda servis yöneticisine destek sağlamak,
Müşterilerden arızalı olarak alınan parçaların tamirleri için sisteme girişi yaparak tamir için tedarikçiye gönderimini sağlayarak tamir ettirmek ve sonrasında müşteriye teklif sunmak,
Garanti kapsamında arızalı olarak geri alınan parçaların raporlarını yazarak Kalite Kontrol departmanına göndermek ve çıkışının yapılmasını sağlamak,
Aylık raporların en geç her ayın 3 sine kadar üst yöneticisine teslim etmek,
Faaliyetleri ile ilgili olarak gerekli kayıtları tutmak.
Genel Nitelikler
Ön Lisans veya Lisans Mezunu (Üniversitelerin İlgili Bölümlerinden Mezun),
B sınıfı ehliyeti olan,
Aktif olarak araç kullanabilen,
İyi derecede İngilizce ve Rusça bilen,
Takım çalışmasına yatkın,
Bilgisayar ve MS Office programlarını iyi derecede kullanabilen,
Erkek Adaylar için askerlik görevini tamamlamış.