Konum: Taşdelen Merkez Ofis
Çalışma Şekli: Tam Zamanlı
Pozisyon: Operasyon
Departman: Satış Sonrası Destek
Tarih: 01 Mayıs 2024

Genel Nitelikler ve İş Tanımı


İş Tanımı

  • Müşterilerden gelen Yedek parça taleplerini planlamak ve gerçekleştirmek,
  • Teknik servis yöneticisi ve şefine sorumlu olduğu konularda rapor vermek,
  • Teknik servis bünyesinde sorumluluğu alanındaki geliştirmeleri ve ihtiyaçları tespit etmek ve Teknik Servis Yöneticisi ve Şefi ile paylaşmak,
  • Yurtdışı Yedek Parça ihtiyaçlarının zamanında eksiksiz ve en doğru şekilde karşılanması için gerekli koordinasyonun ve yönlendirmesini sağlamak,
  • Gelen yedek parça taleplerini direk işleme almadan önce müşteriden parçaların doğruluğunu teyit etmek,
  • Yedek parça hizmetleri kapsamında ihtiyaçların tespit edilmesi ve gerekli aksiyonların alınması,
  • Teknisyenlerin sahadan gelen parça taleplerine gerektiğinde destek vermek,
  • Depodan talep edilen yedek parçaların takibinin yapılması,
  • Yedek parçalara ait gerekli evrakların sisteme girilmesi ve raporlanması,
  • Günlük gelen yedek parça taleplerine, depo ve gerekli birimler ile organizasyonu sağlamak,
  • Servis teknisyenleri, müşteri, depo, Ar-Ge, üretim arasında yedek parça ile ilgili koordinasyonu sağlamak,
  • Müşteriler ile yedek parça ve teknik destek konularında irtibata geçmek, telefon, WhatsApp ile destek olmak ve/veya mail ile destek vermek,
  • Sorumluluğundaki işleri zamanında ve kaliteli yapmak ve yapılmasını sağlamak,
  • Yılmaz Makine A.Ş.’nin üretmiş ve satmakta olduğu makinelerin müşteriler tarafından gelen yedek parça taleplerini alarak ERP sistemine girmek,
  • Yılmaz Makine A.Ş.’nin üretmiş ve satmakta olduğu makinelerin yedek parçalarının göndermeden önce ve gönderimi sonrası ürünlerin doğruluğu konusunda müşteriden teyit almak,
  • Firmayı telefonla arayan veya WhatsApp’tan yazan müşterilere yanıt vermek ve gelen maillere cevap vermek,
  • Yurtdışından yedek parça için gelen müşterilerin taleplerini karşılamak, satışını yapmak ve sonrasında faturasını keserek tahsilatını yapmak,
  • Gerçekleştirilmiş olan yedek parça hizmetlerini raporlamak ve ERP sistemine girişini gerçeğe uygun şekilde yapmak,
  • Gerektiğinde departman içi toplantılara katılmak,
  • Teknik servis uzmanı arkadaşların ihtiyaç duydukları parçaları fabrikadan temini konusunda servis yöneticisine destek sağlamak,
  • Müşterilerden arızalı olarak alınan parçaların tamirleri için sisteme girişi yaparak tamir için tedarikçiye gönderimini sağlayarak tamir ettirmek ve sonrasında müşteriye teklif sunmak,
  • Garanti kapsamında arızalı olarak geri alınan parçaların raporlarını yazarak Kalite Kontrol departmanına göndermek ve çıkışının yapılmasını sağlamak,
  • Aylık raporların en geç her ayın 3 sine kadar üst yöneticisine teslim etmek,
  • Faaliyetleri ile ilgili olarak gerekli kayıtları tutmak.


  • Genel Nitelikler

  • Ön Lisans veya Lisans Mezunu (Üniversitelerin İlgili Bölümlerinden Mezun),
  • B sınıfı ehliyeti olan,
  • Aktif olarak araç kullanabilen,
  • İyi derecede İngilizce ve Rusça bilen,
  • Takım çalışmasına yatkın,
  • Bilgisayar ve MS Office programlarını iyi derecede kullanabilen,
  • Erkek Adaylar için askerlik görevini tamamlamış.

  • Zorunlu Alan



    Zorunlu Alan


    E-Bültenimize kayıt olun!