Makine Endüstrisinde Satış Sonrası Desteğin Önemi!

Satış sonrası destek; ürünün satışının ardından müşterilere bilgi verme, kargo ve çağrı merkezini yürütme, yedek parça tedariği, makine bakımı, sistem yenilemesi, kurulum eğitimi ve servis taleplerinin karşılanması gibi konuları kapsar. Markamızı sürdürülebilir hale getirmek ve müşterilerimizin ihtiyaçlarını karşılayarak bize olan güveni artırmak için planlanan satış sonrası destek hizmetleri; makine endüstrisi için önemlidir. Endüstriyel açıdan çok değerli bir alan olan satış sonrası hizmetlerimizin katkıları şunlardır:

1- Talep ve Sorunlara Cevap Veriyoruz

Satış sonrasında kurulum ya da servis talebinde bulunan müşterilerimiz, herhangi bir sorunla karşı karşıya geldikleri zaman taleplerini iletişim formundan bize bildirebilir. Müşteri ilişkilerimize değer verdiğimiz bu süreçte hem teknik hem de teknik olmayan konularda yanınızdayız.

2- Yapıcı Bir Tutum Sergiliyoruz

Satış sonrası müşterilerimiz ilgili servislerden destek almak istediklerinde onların taleplerini analiz edip makinenin bakımının yapılmasını sağlıyoruz. Müşterilerimizin makine seri no ve modelini, makinenin satın alındığı tarihi, ortalama günlük çalışma süresi, voltaj ve frekans değerlerini ve makinede meydana gelen arızanın detaylarını belirtmesi önemlidir. Bu bilgiler ışığında bakım, onarım ve arıza süreçlerini iyileştirmemiz mümkün hale geliyor. Yapılacak işlemleri hızlandırmak ve talebi en doğru şekilde karşılamak için müşterilerimize yapıcı bir tutum sergiliyoruz.

3- Müşterilerimiz için Avantajlı Hizmet Kartları Sunuyoruz

Yılmaz Makine olarak satış sonrası destek hizmetlerimizde müşterilerimize sunduğumuz avantajlardan biri de hizmet kartlarıdır. Platinum, Silver ve Gold halinde üç seçeneği bulunan hizmet kartları bayilerimize özel ayrıcalıklar sunar. Müşterilerimizin bu kartları kullanarak ürünleri garanti kapsamında olmasa dahi yedek parça, teknik arıza onarımı ya da diğer teknik servis hizmetlerinden ayrıcalıklı olarak yararlanması mümkündür.

4- Geri Bildirimleri Değerlendiriyoruz

Makine endüstrisi; satın alma, üretim, satış, yedek parça tedariği, lojistik ve satış sonrası destek hizmetlerini içeren kapsamlı bir alandır. Bu sürecin tüm basamaklarında müşterilerimizin geri bildirimlerini değerlendirerek onların görüş, öneri, şikayet ve taleplerini karşılamak için çalışmalar planlıyoruz. Yeni bir model ve ürün geliştirmesi yaparken ya da mevcut makinelerdeki problem ve taleplerin çözümlerini yürütürken geri bildirimleri dikkate alıyoruz. İlgili servisten gelen müşteri bildirimleri değerlendirmek, hem stratejilerin oluşumu hem de makine endüstrisinin gelişimi için oldukça önemlidir.

5- Eğitim Desteği Sunuyoruz

Makine endüstrisinde sürdürülebilir ürünler ve kurulumlar gerçekleştirebilmek için imalatçılarımız aracılığıyla müşterilere kullanım kılavuzları ve video eğitim içeriklerini sunuyoruz. Müşterilerimiz, bu içeriklerden yararlanarak personellerine eğitim verebilir, teknik çizimlere erişebilir, makinenin parça detaylarını öğrenebilir ve makineyi daha doğru bir şekilde çalıştırabilir.

Yılmaz Makine olarak makine endüstrisinde yer alan PVC Profil İşleme Makineleri, Destek Ekipmanları, Alüminyum Profil İşleme Makineleri ve Portatif Profil İşleme Makineleri ürünlerimizde ileri teknoloji ve üstün kaliteyi birleştiriyoruz. Etkili buluşlar ile imalat becerilerimizi geliştirerek dünya çapında bir marka değeri edinmeyi hedeflediğimiz bu yolda, müşterilerimize ve satış sonrası destek hizmetlerine oldukça önem veriyoruz. Siz de üstün kalite ve ileri teknolojinin birleştiği ürünlerimizin satışından sonra bilgi almak istediğiniz teknik ya da teknik olmayan konular için ilgili formu doldurarak Yılmaz Makine ile iletişime geçebilirsiniz. Buna ek olarak avantajlı servis talebi, eğitim videoları, kurulum talebi, hizmet kartları ve yedek parça tedariği gibi hizmetlerden yararlanabilirsiniz.

ÖNERİLEN YAZILAR

E-Bültenimize kayıt olun!